0

1. Introducere

Acest document (denumit în continuare Contractul sau Termenii și Condițiile) reprezintă condițiile utilizării site-ului empoweredwomen.ro (denumit în continuare site-ul sau magazinul) și condițiile plasării a unor comenzi de produse prin intermediul site-ului, inclusiv condițiile de livrare și de retur. Prin navigarea pe site-ul nostru sau prin plasarea unei comenzi sunteți de acord cu Termenii și Condițiile descrise mai jos. Acest document reprezintă o convenție legală – un contract între dumneavoastră și noi.

 

2. Definire noțiuni folosite

a. Vânzător – este S.C. EMPOWERED WOMEN STUDIO S.R.L., persoană juridică de naționalitate română cu sediul social pe Str. Școlii, Nr. 20, loc. Constanța, jud. Constanța și punctul de lucru pe Str. Poporului, Nr. 201, Et. 2, loc. Constanța, jud. Constanța, având număr de ordine în Registrul Comerțului J13/230/2021 și cod unic de înregistrare fiscală 43620960, care va mai fi numită în continuare și noi.

b. Client – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică care are sau obține acces la conținut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către vânzător.

c. Contract – reprezintă acordul la distanță încheiat între vânzător și client, fără prezența fizică simultană a vânzătorului și a clientului. Contractul dintre dumneavoastră și noi se încheie în momentul în care comanda pe care ne-ați trimis-o va fi acceptată în mod expres de noi și veți primi, în acest sens, un e-mail în care vom confirma livrarea.

d. Site – magazinul online găzduit la adresa de Internet empoweredwomen.ro inclusiv subdomeniile acestui domeniu.

e. Comandă – este un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între vânzător și client prin care clientul transmite vânzătorului, prin intermediul site-ului, intenția sa de a achiziționa produse prezentate pe site. Considerăm o comandă validă acea comandă confirmată telefonic sau electronic de către oricare dintre operatorii noștrii de vânzări.

f. Produs – reprezintă articolul, în formă fizică sau sub formă de fișier electronic pentru calculator, care poate fi adăugat în coșul de cumpărături și comandat de către client.

g. Serviciu – reprezintă articolul sub formă de abonament, care poate fi adăugat în coșul de cumpărături și comandat de către client.

h. Coș – secțiune din site care permite clientului să comande produse pe care dorește să le achiziționeze, la momentul adaugării sau la un moment ulterior.

i. Conținut – reprezintă:

  • informațiile de pe site care pot fi vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui dispozitiv electronic specific;
  • mesajele trimise clientului de către vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • informații legate de produsele și/sau prețurile practicate de vânzător;
  • date referitoare la vânzător sau alte date privilegiate ale acestuia.

j. Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui produs de către vânzator, clientului, cu numerar sau prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către vânzator, indiferent de modalitatea de livrare.

 

3. Preț, plată, livrare, retur, garanție

a. Prețul produselor și a serviciilor afișate pe site-ul empoweredwomen.ro este exprimat în Lei, conform legislației în vigoare, legea privind comerțul electronic nr. 365/2002. Factura (în format fizic sau electronic) va fi predată clientului odată cu livrarea sau după plata comenzii. Prețurile practicate pe site pot fi modificate fără o înștiințare prealabilă a clienților.

b. Plata comenzii se face prin:

  • Card bancar de debit la momentul finalizării comenzii (prin procesatorul de plăți online PayU Romania);
  • Ordin de plată, după efectuarea comenzii. Informațiile bancare vor fi comunicate clientului la finalizarea comenzii. Comanda va fi considerată achitată după confirmarea plății.

c. Livrarea comenzii se poate face prin:

  • Ridicarea acesteia de la sediul nostru de către client, fără costuri de transport incluse.
  • Prin curier la adresa indicată de client, ceea ce presupune costuri de transport, iar acestea sunt calculate automat în pagina de finalizare a comenzii (“Checkout”) după declararea adresei reale de livrare. În cazul declarării unei adrese greșite de destinație din care reies diferențe de cost în plus față de adresa corectă, clientul își asumă diferențele și le va achita înainte de predarea comenzii. Transportul se calculează ca fiind efectuat pe drumuri publice din România.

d. Informații de livrare

  • Pentru calcularea costului de livrare este obligatorie furnizarea corectă a următoarelor elemente în pagina de finalizare a comenzii (“Checkout”) în câmpul “ADRESĂ”: stradă, număr, localitate.
  • Nefurnizarea corect și complet de către client a celor 3 elemente de adresă menționate anterior, duce la imposibilitatea calculării costului de livrare iar magazinul își rezervă dreptul de a ignora și de a nu onora comanda respectivă.
  • Toate elementele necesare livrării: nume, prenume, stradă, număr, județ, localitate, cod poștal, telefon, e-mail. Datele personale furnizate de către client sunt folosite exclusiv la procesarea comenzii sale.
  • Numărul de telefon furnizat în comandă este folosit de către personalul magazinului pentru a confirma comanda primită de la client iar numărul trebuie să conțină codul de țară.
  • Perioada de livrare este intre 1 si 3 zile lucratoare de la plasarea comenzii.

e. Returnarea produselor

  • Returnarea produselor comandate se poate face în termen de 14 zile calendaristice de la livrare.
  • Produsele execeptate de la returnare sunt cele care au necesitat montare și au fost montate.

f. Garanția produselor

  • Produse beneficiază de garanție din partea vânzătorului de 24 luni.

 

4. Reclamații, sesizări

Reclamațiile și sesizările cu privire la comenzi, produse sau alt aspect al site-ului se vor lua în considerarea doar dacă sunt trimise pe căi oficiale și anume prin formularul de contact din pagina Contact ori prin e-mail or.ne1759898293mowde1759898293rewop1759898293me@ec1759898293iffo1759898293. Mesajul trebuie să conțină obligatoriu datele de identificare și de contact ale reclamantului, împreună cu descrierea clară și fără echivoc a situației reclamate. Datele personale ale reclamantului vor fi prelucrate în scopul unic de a răspunde la mesajul acestuia.

 

5. Program funcționare

Sala de fitness funcționează după următorul orar (sărbătorile legale se respectă și sunt exceptate de la orarul afișat):

  • De Luni până Vineri: 8:30 – 20:30
  • Sâmbătă și Duminică: 10:00 – 12:00

 

6. Drepturi și obligații

a. Drepturile clientului: de a primi produsele comandate la valoarea și în termenul comunicate de către vânzător la confirmarea comenzii.

b. Obligațiile clientului: de a achita comenzile finalizate prin modalitățile de plată puse la dispoziție de magazin, de a nu furniza informații personale false sau incorecte, de a nu utiliza serviciile site-ului în mod ilegal, de a nu modifica/copia/distribui/publica informații disponibile pe site fără acordul scris al vânzătorului.

c. Drepturile vânzătorului: de a modifica conținutul site-ului fără vreo notificare prealabilă a clienților, de a publica/șterge recenzii ale clienților făcute produselor, de a nu onora și de a șterge comenzi ale clienților dacă există dovezi că aceștia și-au încălcat unele obligații.

d. Obligațiile vânzătorului: de a livra produsele comandate către client în termenul asumat la confirmarea comenzii.

 

7. Date cu caracter personal și confidențialitate

a. Stocăm datele personale colectate pe o perioadă nedeterminată sau până la exercitarea dreptului de ștergere a datelor. Datele clientului colectate prin site sunt partajate cu terți (furnizorii de servicii de curierat și contabile) cu scopul de a prelucra comanda și a emite factura sau bonul fiscal clientului. Drepturile asupra propriilor date personale:

  • Dreptul de a fi informat – Persoana vizată poate solicita informații cu privire la categoriile de date colectate, scop, destinatari, transfer.
  • Dreptul de acces – Persoana vizată poate solicita acces la datele sale.
  • Dreptul la rectificare – Persoana vizată poate solicita rectificarea datelor sale.
  • Dreptul la ștergere – Persoana vizată poate solicita ștergerea datelor sale.
  • Dreptul la restricționarea prelucrării – Persoana vizată poate solicita restricționarea prelucrării datelor sale.
  • Dreptul la portabilitate – Persoana vizată poate solicita portarea datelor sale la un alt operator.
  • Dreptul la opoziție – Persoana vizată poate face obiecții sau se poate opune anumitor tipuri de prelucrări ale datelor sale.
  • Dreptul legat de procesul decizional automatizat, inclusiv profilarea – Persoana vizată are dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri.

b. Mai multe informații despre legislația privind protecția datelor personale se pot găsi pe site-ul Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

 

8. Proprietate intelectuală

a. Întregul conținut al magazinului este proprietatea intelectuală a Empowered Women Studio SRL. Magazinul poate folosit de către terți doar pentru informare și/sau plasarea comenzilor.

b. Utilizatorii magazinului nu au dreptul de a descărca, modifica parțial sau integral site-ul, reproduce parțial și/sau integral site-ul, copia, distribui, vinde sau exploata site-ul în orice altă manieră contrară intereselor vânzătorului, indiferent dacă există sau nu un scop comercial.

c. Orice conținut (incluzând, dar fără a se limita la baze de date, elemente de grafică, mărci, conținut juridic) sunt proprietatea intelectuală a Empowered Women Studio SRL. Întregul site este protejat de Legea nr. 8/1996 privind drepturile de autor și drepturile conexe, iar pentru orice încălcare a proprietății intelectuale, societatea își rezervă dreptul de a sesiza instanțele de judecată competente pentru recuperarea integrală a prejudiciului, precum și de a depune o plângere penală la organele judiciare pentru tragerea la răspundere penală a făptuitorului.

 

9. Clauze finale

a. Acest Contract constituie acordul integral dintre dumneavoastră şi noi în ceea ce privește obiectul oricărui Contract și înlocuiește orice alt acord, orice altă înțelegere anterioară verbală sau scrisă dintre dumneavoastră și noi.

b. Acest Contract are caracter obligatoriu. Nu puteți transfera, cesiona, greva sau înstrăina în niciun alt mod acest Contract sau oricare dintre drepturile sau obligațiile dumneavoastră care decurg din acesta, fără acordul nostru prealabil și scris. Noi putem transfera, cesiona, greva, subcontracta sau înstrăina în orice alt mod un Contract sau oricare dintre drepturile sau obligațiile noastre care decurg din Contract.

 

10. Soluționare litigii

În caz de litigii legea aplicabilă este legea română. Litigiile pot fi soluționate pe cale amiabilă, prin mediere sau prin recurgerea la instanțele judecătorești competente. Soluționare litigiilor rezultate din tranzacționarea online se poate face apelând la platforma de Soluționare Online a Litigiilor (SOL). Clienții au dreptul, în eventualitatea unor nemulțumiri despre produsele vânzătorului, să se adreseze Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC).